Taas oli herätys aikaisin ja suuntaisin shelttikehälle. Iitu meni siis rotukehään ja tuli vähän myöhemmin paikalle. Shelttien tuomarina oli Mari Palgi. Hän antoi Iitulle EH:n ja Iitu oli veteraanien neljäs. Tulokseen EH/4 ei voi olla kuin tyytyväinen. Mummo oli oikein innoissaan kun pääsi näyttelyyn ja halusi olla kaiken keskipisteenä.
1406632.jpg

1406642.jpg

Sain myös esittää rotukehässä australianpaimenkoira Arielin, tuloksin EH.

Junnuilla tuomarina oli Markku Kipinä. Hänkin teetti kolmion ja edestakaisin. Sanni esiintyi ihan ok, liikkui ihan hyvin, mutta bongasi iskän kehän laidalta ja välillä vilkuili sinne. Se taisi olla myös hieman väsynyt, kun ei aina palttanut seisoa paikallaan, mutta esiintymiseen olen ihan tyytyväinen.
1406654.jpg
Tuomari poimi ensin kymmenen kilpailijaa, jotka pääsivät jatkoon. Me olimme tässä porukassa. Kohta hän poimi viisi jatkoon, jotka sijoittuu. Vielä kestimme mukana.tuomari aloitti viidennestä sijasta, jonka nappasi Ida Agon kanssa. Suuret onnittelut :). Sitten tuli vuoroon neljäs sija ja kolmas. Pian meitä oli kaksi jäljellä ja tuomari toi minulle ensimmäisen ruusukkeen. Olin enemmän, kuin yllättynyt. Sen hetken muistan aina.

1406699.jpg

1406681.jpg

Sitten oli vuorossa PP-kisa, eli valittiin päivän paras. Kilpailin siis nuorempien sarjan voittajaa vastaan. Saimme juosta isossa kehässä ja tuomari teetti mm. yhdessä edestakaisin. Sitten joksimme vielä kehän ympäri ja tuomari antoi minulle punaisen ruusukkeen, eli olin päivän paras! Minulla on ollut aina haaveena olla päivän paras ja nyt se toteutui :). Tämä päivä ei unohdu koskaan!

1406718.jpg